Tjena Tjena 
 
Det har hänt så mycket på sistone att jag inte vet vad jag ska berätta men jag har hunnit tävla två helger. Den första tävlingen gick väl lite sådär, eller ja... jag kom näst sist! Haha
 
Den andra tävlingen gick mycket bättre och jag fick 4 poäng mer än den första så jag är rätt nöjd. 
 
Sen hade jag ju en helt underbar dag med Louise och Madeleine på stranden i somras. Ja detta året kommer vara ett år jag kommer ihåg, dels för att jag hade många härliga dagar med kompisar och för att det har varit så dåligt väder. 
 
Om en månad alltså på lovet så ska vi åka till Turkiet och jag längtar något fruktansvärt!
Där ska jag sola, bada och shoppa så jag hoppas det blir härligt väder så man kan ta igen brännan lite.
 
I slutet av detta året eller i början av 2013 så ska jag välja till ett gymnasium och jag har två val om vad jag ska gå, humanistiska så jag kan jobba med språk och resa mycket eller bli skådespelare eller estetiska så jag kan bli dansare... AAHH jag måste bestämma mig!!!
 
                                                               Ha det gött!

Kommentera

Publiceras ej