De två senaste dagarna har jag varit fäst vid min dator 24/7... varför? Jo, för att det finns en grabb som heter Caspar Lee. Tro mig jag vet hur det är att crusha på någon, jag är en professionell fangirl och har varit det i ungefär 1½ år nu. Det har för det mesta varit One direction men även Oscar Zia, Twentyforseven, Olly Murs, Little Mix, Demi Lovato, Ellie Goulding och många fler. Nu har även mitt liv för youtubers börjat forma sig och den första jag fastnade för var den bedårande Caspar Lee. Han är så perfekt och så skön så man inte ens kan beskriva honom. 
 
Nu ska jag snart till streetdancen och ja det ska väl bli roligt som vanligt. Sedan blir det även X factor uk och imorgon är det dags för klassfoto. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, hehe, dilemma där. 
 
 
Weee, check out the boy who´s name is Lee♥
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej