Idag har min eftermiddag gått åt till att baka chocolate chip cookies, så gott, de blev kanske inte så fina men extremt goda. Igår satt jag hela kvällen och skrev på en uppsats och gjorde andra läxor. Vi har en fördjupning i historian om en valfri epok och jag har valt forntiden. Inte det mest intressanta att skriva om men det får väl gå ändå.
 
 
Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag och Louise åker till stockarnas land och kollar på Olly Murs, det ska bli så kul! Sen så har jag även en annan viktig nyhet att berätta... jag och Louise ska på ONE DIRECTION den 14 juni i Stockholm. Först så fick jag inte biljetter för de var slut men då hade en tjej på instagram sagt till alla svenska fans att gå in igen för att de hade släppt en ny konsert. Jag behövde inte stå i kö eller någonting och så bokade jag bara 2st biljetter. Det var först efterråt jag såg att vi hade hamnat vid scenen. Jag blev så lycklig för de (1D) betyder verkligen mycket för mig och de har i stort sett förändrat mitt liv. 
 
 
Sometimes you must act like you think♥
 

Kommentera

Publiceras ej