När jag dricker te hemma så måste jag ha en speciell mugg, annars blir det inte lika gott. Sen är det en annan sak jag har tänkt på... är det bara jag som dricker te med bara socker i, jag tycker att mjölk i te inte är alls gott eller honung heller för den delen. 
 
Till nästa vecka har vi hur mycket läxor och prov som helst, det är helt sjukt att lärare kan tima samma veckor att lägga allt på. Idag regnar det så jag tyckte att det var mysigt att dricka te på morgonkvisten. 
Äcen om jag är 16 år så måste jag erkänna att jag älskar barnfilmer speciellt äventyr. Det behöver inte vara animerade men som exempel despicable me och Zathura där josh hutcherson är med. 
 
Nej nu tror jag faktiskt att jag ska springa ut i regnet så att jag piggnar till lite. 
 
 
If you´re dreaming a perfect dream, don´t ever wake yourself up♥

Kommentera

Publiceras ej