Nu så har det blivit en ändring i mitt liv, igen... hahah nej men jag fick mycket nostalgikänslor från konståkningen och då slutade det med att man började igen. Förra månaden startade jag träna igen och hitills har jag varit på två tävlingar, båda med bra resultat. Jag saknar att tävla med mina kompisar men det får jag förhoppningsvis göra till hösten när jag har sökt in till A-serien. 
 
 
 
 
Det är helt underbart ute idag eller ja hela helgen har varit jättefin så man fick ju ta att gå ut en stund. Dock så är jag väldigt sur för att de inte har sopat gatorna ännu här hemma...jag vill åka longboard!
 
 
Imorgon har jag sovmorgon så det ska bli skönt och sen är det streetdance. Jag har en känsla av att april kommer bli toppen!
  • 2/4 Oscar släpper sitt album äntligen
  • 6 och 7/4 uppvisning med konståkningen (ska vara badmintonspelare)
  • 14/4 släpper The Vamps sitt debutalbum
  • 24-27/4 åker vi till sälen på någon träff
  • 30/4 fyller jag 17
det här var bara lite av allt som kommer hända så det ska bli roligt, ha det gött!
 
 

Kommentera

Publiceras ej