Ahhh, jag behöver verkligen kläder! Problemet är att jag aldrig hittar någonting i affärerna, men internet räddar allt. Det här collaget visar ungefär vad jag vill ha just nu, dock så är det väldigt mycket sommarkläder och nu börjar det gå mot vintern. Jag älskar verkligen fresh tops och vans det är mina favoriter. 
 
Hela veckan har jag sett fram emot att kolla på den engelska X factor ikväll men nej då ska man på insparkningsfest... plus att jag ska gå upp 08.00 imorgon för att vara tränare. Förklarar det med ett ord #Fail. Har ni förresten hört Oscar zias båda singlar #Fail och WithoutU? Jag är totalförälskad i dem. Kan verkligen sitta och sjunga på dem överallt. Fast en sak kan jag erkänna, han kommer aldrig slå One Direction.
 
 
 
Give it a minute and we´ll laugh it off♥

Kommentera

Publiceras ej