Den här veckan har det seriöst varit krig i min hjärna, jag har inte kunnat fokusera på skolan överhuvudtaget. Det har varit så mycket med anmälningar till tävlingar mail hit och dit och streetdancen. Men nu börjar det äntligen lugna ner sig och jag har till och med fått gjort ett helt engelska projekt om mig mig själv. 
 
Jag saknar Thailand något fruktansvärt men det är inte bara Thailand. Det är Italien, Tyskland, Slovenien, England och Turkiet. Så någon gång i mitt liv måste jag åka på en långresa genom alla länder jag vill till. Åhh nu kom jag på att jag ska ju till Stockholm snart på Olly Murs koncert! Yey så lycklig och så ska jag dit med Louise så då blir det ännu bättre. Nu när jag har slutat i konståkningen och vi inte går i samma klass längre så träffas vi ju inte alls lika ofta och det är ganska sorligt. 
 
Bye Bye♥

Kommentera

Publiceras ej