Just nu sitter hela min familj och kollar efter hotell i Stockholm. Jag och Louise ska till Stockholm nu i oktober för att gå på Olly Murs koncert och vi har varken bokat flyg eller hotell, så det är lite stressigt just nu. Sen så släpps ju biljetterna till One Direction på lördag så det blir ingen sovmorgon för mig. Jag har fixat så att min kompis kommer köa utanför ett ticnetombud för att få biljetter och jag ska sitta med datorn hemma. Jag hoppas att hon kan fixa biljetter för då skaffar hon bra biljetter så att man slipper hamna längst bak.
 
 
 
Snyggt år jag har va, det har faktiskt vuxit otroligt mycket på ett år för jag klippte av det till axlarna förra året i april och nu går det under bh-bandet vid ryggen. Igår hade vi även skolfoto och jag fick stå upp! Det var första gången, han satte de längsta på stolarna. Jag tycker inte att det var rättvist för vi korta syns ju inte när vi står upp. Men man får väl anpassa sig nu på gymnasiet. 
 
Jag vill även tipsa om en ny artist jag har upptäckt, Tich heter hon och hon har fyra låtar jag tycker är jättebra. Little by little, Dust, Breathe in breathe out och Kingdom.
 
I´m not even mad that you walked out of my life♥
 

Kommentera

Publiceras ej