Så idag efter skolan så fick jag en enorm lust av att åka skateboard. Så det var ut med skateboarden och på med vansen. Gick dock inte sådär superbra men det är alltid lika roligt. Solen tittade till och med fram och det blev varmt så på med shortsen var det som gällde.
 
Många av mina inlägg innehåller ofta något med att jag gö bort mig så det får väl det är också öra då. SÅ det började med att vi hade haft en lektion efter lunch och jag och mina kompisar var hungriga. De gick ner och köpte fika i cafeét och jag tog fram mina nötter ur min väska. Men jag fick inte upp påsen så min kompis hjälpte mig. Problemet var att jag tyckte att öpnning var för liten så jag tog i lite mer för att göra en större öppning och rätt som det var så var det nötter överallt. Det var verklig jag i ett nötskal haha! På måndag ska jag klippa ett hål i påsen istället.
 
See y'all!

 

 
 

Kommentera

Publiceras ej